contact@serviciiseoromania.ro     Comercial:+40745074852

Servicii Link Building 2020

Servicii Link Building

Campanii Link Building

Google dar si celelalte motoare de cautare, in prezent, mai mult ca niciodata, pozitioneaza in primele listari acele proiecte online care acorda atentie utilizatorului, care ofera o experienta cat mai placuta in navigarea online insa si un continut de calitate. Din acest punct de vedere, prin servicii link building intelegem acele actiuni care au drept scop cresterea relevantei online si a ranking-ului site-ului respectiv.

Practic, servicii de link building reprezinta o parte din categoria serviciilor de tip Off-Page SEO si denota in mod clar etapele si actiunile tehnice de optimizare pentru motoarele de cautare.

In ultimii ani de zile, cel putin la nivel national, foarte multe agentii sau freelanceri care ofera asemenea servicii se limiteaza la un numar restrans de actiuni de tip link building, precum postare de advertoriale, comunicate de presa, cateva share-uri de continut grafic etc. Ca de fiecare data, in postarile noastre online, in continutul online, am atras atentia ca prin servicii de link building intelegem o gama larga de activitati de promovare:

  • Linkuri de calitate, de la site-uri cu un continut relevant, ideal de nisa
  • Calitate versus cantitate?
  • Cum sa reusesti sa obtii cat mai multe legaturi – asa numitele „ancore” sau „anchors” catre site-ul tau?
  • Ce beneficii ai daca vei avea un profil SEO format cu cat mai multe pagini si site-uri cu autoritate si metrici sau factori SEO cu relevanta?

Cand analizam oportunitatea inceperii unor actiuni de promovare de tip off-page SEO, intotdeauna vom urmari cat mai multe directii dar si relevanta online a proiectului respectiv. Daca este un website nou, de prezentare sau magazin online, regula de aur este aceea de a avea declarate toate paginile cu cel putin urmatoarele atribute:servicii link building 2020
Meta title (in raport cu continutul respectiv, ideal si cu includerea brand-ului propriu)
Meta description – declarati ce este mai important si mai atragator pentru acel continut dar si pentru vizitator
Structura url: cat mai scurta dar clara in raport cu informatia respectiva. De exemplu, daca avem o pagina pentru servii de traduceri germana, structura de declarare este de genul „traduceri-germana” nu doar simpla ca un cod numeric sau de genul „germana:
Meta keywords: declararea cuvintelor cheie dar si impactul acestora din punct de vedere al algoritmului de indexare Google a starnit discutii aprinse pe tot internetul. Unele pareri sunt ca declararea acestora este inca utila alte dimpotriva.
De exemplu, pentru un magazin online copii, nu este suficient sa pui un titlu si descriere, la nivele de categorii, subcategorii dar si produse, declararea cuvintelor cheie noi o recomandam deoarece este benefica atat pentru promovarea organica dar si in cadrul campaniilor platite sau de tip „paid advertising”, mai ales la Google Ads Dynamic.

Masura calitativa este foarte importanta deoarece nu este important doar sa publicam articole ci doar sa „aducem valoare” prin ceea ce postam si promovam. Revenind la ceea ce inseamna servicii link building, se aplica aceleasi recomandari – sa analizam acele site-uri daca respecta aceste considerente, de unde au trafic, care sunt elementele si metricii SEO conform mai multor platforme de analizare domeniu web, precum MOZ, care este scorul spam al acestora dar si multe altele.

O noua recomandare are in vedere crearea acelui profil cat mai natural posibil, cu legaturi de tip link building si ancore care sa fie definitorii pentru serviciile respective dar si pentru „brand awareness”, indiferent ca discutam despre un magazin de gadgets online, sau de unul de tip „home supplies” foarte cautate in zilele noastre si pana la cele de prezentare generala precum ZIMERTECH sau de tip real estate/imobiliare.

Astfel, avand atat surse de research precum MOz dar si cateva exemple de proiecte online, puteti observa mult mai clar aceste directii de promovare organica dar si ce inseamna un profil cat mai natural posibil, agreat de motoarele de cautare.

ATENTIE!

Nu folositi servicii de tip „paid guest posts” – nici pe termen scurt si mai ales mediu si lung!

Campanii link building 2020

In categoria lucrurilor de evitat in categoria serviciilor link building sunt incluse in mod categoric urmatoarele actiuni:

  • Cineva este platit sa publice un post cu legatura catre proiectul dumneavoastra online
  • Acel continut continut o ancora exacta catre site-ul respectiv
  • Site-ul pe care este postata acea legatura are doar acest tip de „guest posts” sau articole
  • Nu este un site de nisa sau, mai grav, cu un continut „unsafe” pentru motoarele de cautare, de tip jocuri online, pornografie, activitati ilegale sau spam.

In principiu, este bine sa intelegeti ca metodele de evaluare a oricarui website sunt multiple si ca in mod clar acei factori denota daca acel proiect online este relevant pentru vizitatori si pentru un anumit domeniu sau nisa.
Ca o regula generala, orice webmaster sau detinator de website va trimite link-uri doar catre site-uri de incredere. Asadar, evitati sa va axati doar pe plasarea de link-uri catre directoare web, site-uri de anunturi fara continut relevant domeniului dumneavoastra, cu un contoinut grafic sau video irelevant.
Mult succes si, ca de fiecare data, pentru orice intrebari, consultanta SEO sau audit gratuit, asteptam mesajele dumneavoastra.

Leave a Reply