White Hat SEO – Analiza si Optimizare Organica
Ce trebuie sa intelegi prin servicii optimizare SEO?
Termenul “SEO” inseamna pe scurt optimizare website pentru motoarele de cautare si provine de la expresia “Search Engine Optimization”.
Prin White HAT SEO intelegem serviciile de optimizare SEO si includem o multitudine de activitati si factori al caror scop final este acela de a imbunatati prezenta in mediul online si in motoarele de cautare, nu doar in Google dar si in Bing, Yandex, Yahoo si altele, a oricarui proiect online.
Chiar daca discutam de un proces care necesita activitati in mod regulat, rezultatele sunt pozitive atata timp cat aloci timp si cat intelegi ca sunt la fel de notabile ba chiar mai mult, in raport cu campanii de tip „paid advertising” gen Google AdWords sau Facebook Ads.
Decizia iti apartine!
Fie ca investesti in mod regulat bugete din ce in ce mai mari pentru campanii platite sau, pornesti o activitate de optimizare SEO de tip organic (natural), tu trebuie sa ai incredere si sa verifici permanent rezultatele obtinute.
Prin servicii optimizare SEO intelegem acele activitati de tip White Hat SEO – sunt activitati si servicii executate in raport cu politicile si recomandarile motoarelor de cautare. In mod categoric, NU recomandam acele actiuni care pot afecta pe termen mediu sau lung, securitatea si releventa unui proiect online.
In cadrul acestui articol am decis sa prezentam care sunt cele mai importante actiuni si recomandari de care trebuie sa aiba cunostinta fiecare detinator de website, freelancer sau om de marketing online care activeaza in acest sector al promovarii organice.
Serviciile SEO de calitate, din perspectiva agentiei noastre, inseamna in primul rand transparenta si comunicare permanenta cu fiecare vizitator sau client, asadar, pentru orice intrebari sau suport suplimentar, nu ezitati sa ne trimiteti mesajele voastre!
White Hat SEO inseamna in mod obligatoriu o analiza a cel putin 4 factori de optimizare SEO:
• Imagini/poze SEO “friendly”
In prezent, traficul unui website obtinut din cautarile organice, din sectiunile Google Images sau Youtube este in continua crestere si acest lucru este foarte benefic deoarece, prin aceste canale in mod clar iti poti imbunatati relevanta online a brand-ului propriu.
Recomandarea noastra este de a dezvolta de la bun inceput orice website cu respectarea practicilor de tip On-Page SEO mai exact dar nu limitat a urmatoarelor zone:
- title + meta title
- structura url
- atribute „meta”
- declarari H1-H6
- implementare corecta fisiere de tip „romots.txt” si „sitemap”
implementare „https” si lista poate continua cu cele mai tehnice.
Foarte important!!!
Motoarele de cautare nu pot „citi” pozele tale, ele pot doar sa citeasca si sa utilizeze pentru indexare titlu si descrierea acelor poze, tag-urile, „ALT title”.
Totodata, este extrem de important si de benefic sa declari acele poze in raport cu nisa si cuvintele tale cheie. Evita sa ai in site poze denumite sub forma „1.jpg” sau „poza.jpg” sau chiar „logo.jpg”.
Exemplu corect este:
„Zimertech.jpg” sau „transport-personal.ro” sau „prylar.png”.
-
Structura website
Pentru orice proiect online este bine sa stii de la bun inceput cum va fi acesta structurat, care vor fi categoriile si respective subcategoriile, care vor fi sectiunile cu continut media, de tip video sau audio si alte aspecte de acest gen.
Cand discutam despre servicii optimizare SEO este indicat sa nu faceti rabat la calitate si la dezvoltarea “armonioasa” a site-ului respectiv, mai bine sa lucrati cu 1 saptamana sau 1 luna mai mult dar sa lansati complet optimizat SEO acel website.
Asa NU!
http://www.domeniu.ro/produs SAU
http://www.domeniu.ro/lista1
Asa DA!
Corecta este declararea sub urmatoarea forma:
http://www.domeniu.ro/accesorii-electronice SAU
http://www.domeniu.ro/produse-apple
• Meta Descriptions – utilitate si importanta
Chiar daca sunt multe persoane confuze in ceea ce priveste intelegerea acestui atribut, lucrurile nu sunt chiar asa de complicate. Sectiunile de „meta descriptions” sunt foarte utile pentru proiectul tau online, incearca sa atragi trafic si vizitatori cu anumite „reguli de aur”.
Aceste „reguli” nu sunt scrise direct de cineva, sunt puse in practica si testate de echipa noastra, dupa ani de zile de teste si modificari, pe nise diferite, pornind de la site-uri simple de prezentare si pana la magazine online cu sute de mii de url-uri, un exemplu in acest sens fiind Bazaar Gadgets.
In mod general, „meta descriptions” implica urmatoarele doua directii principale:
– informeaza motoarele de cautare despre ce este vorba in acel website;
– odata afisat acel url/listing, va informa potentialul vizitator/client despre topicul proiectului tau online.
Cateva recomandari generale dar, foarte utile 🙂
* Limiteaza descrierea la 160 caractere (chiar daca in ultimul an, chiar si anumiti experti sugereaza o majorare a acestei limite)
* Nu include in acea sectiune cuvinte cheie de tip „money keywords” sau cuvinte cheie principale
* Descrierea trebuie sa fie in legatura cu acele „keywords” dar si intr-o clara analiza a competitorilor deja aflati in Top Ten!
• Amplasarea cuvintelor cheie
Continutul unui website, fie ca discutam de o pagina sau despre un articol, este extrem de important in zilele noastre, pentru orice campanie de optimizare SEO, pornind de la „lungime” – numar caractere si pana la topic si cursivitate. Evitati sa publicati un continut de slaba calitate, acesta nu va fi util nici pentru cei care sunt la inceput de drum in acel domeniu.
Principalele recomandari in acest sens sunt urmatoarele:
* Cuvintele cheie sunt utilizate de catre motoarele de cautare pentru a determina relevanta acelui continut si, mai ales, ajuta si vizitatorul final sa inteleaga tot ce este mai important despre acel topic.
* Prin „cuvinte cheie” nu intelegem „meta keywords”. Acestea vor fi explicate intr-un alt articol sau direct, daca doriti, la o solicitare din partea voastra.
* Incercati sa folositi acele cuvinte cheie cat mai natural posibil, nu le utilizati in exces si integrati-le cat mai mult in expresii si Google Searches de tip „expresii extinse”-ideal pentru White hat SEO.
* Folosirea „cuvintelor cheie” este bine sa fie facuta cat mai strategic cu putinta; incercati sa le includeti in urmatoarele sectiuni:
– in titlu si nu intotdeauna doar direct
– in content/headline (H1-H6)
– In primul si ultimul paragraf al continutului respectiv
Ca o regula al celor cu experienta in domeniu, este bine sa se utilizeze un „cuvant cheie principal” sau „main keyword” pentru fiecare url al site-ului respectiv.
• Activitati de tip Off-Page SEO
In aceasta categorie vom include tot ceea ce trebuie executat in mod curent, constant, pentru cresterea relevantei acelui brand si proiect online. Nu inseamna ca ne vom limita ca campanii si activitati de tip “link building” ci vom avea in vedere si urmatoarele:
– Continut de calitate postat periodic, cu respectarea anumitor particularitati, precum minim 1200 caractere, cu attribute SEO corect declarate si poze in accord cu politicile Google dar si cele ale altor motoare de cautare.
– Continut periodic, targetat pe mai multe criterii in Social Media si alte canale de promovare.
– Video Marketing – continut creat si declarat in canale multiple de tip “video sharing” – in aceasta sectiune sunt multe recomandari de facut, mai multe poti citi chiar aici.
– Alte activitati si factori, cu importanta diminuata – prezenta si implicare in grupuri, bloguri si platforme targetate pentru a putea impartasi experienta ta in respectivul domeniu.
Mult succes si nu uita ca iti suntem alaturi pentru orice informatii suplimentare!